7. února 2013

[Android, iApps] Aviary - Slušný editor fotografií

Focení je jedním z mých koníčků a pokud jsem neměl při ruce zrcadlovku, tak telefon byla jasná volba. Pokud ale chcete aby fotky z telefonu vypadaly alespoň trochu lépe, tak jste si je mohli poupravit různými aplikacemi. Do teď jsem používal velmi známý Instagram, který si u mne zkazil reputaci.

1) Pokud si velmi dobře přečtete nově aktualizovanou licenční smlouvu, tak v ní najdete to, že Instagram si vyhrazuje právo používat vaše fotky pro osobní účely což může být například reklama a nebo cokoliv, ale přesto je to určitý zásah do vašeho soukromí.

2) Pokud jste měli telefon s větším rozlišením fotoaparátu, tak vám dovolil upravit pouze "ořezanou" fotku. Instagram je podle mého názoru dělaný především pro iPhone, kde tato aplikace funguje jako švícarské hodinky. Problém nastal, když jsem zkoušel upravovat fotografii pořízenou telefonem Samsung Galaxy S3, kde to aplikace prostě nepobrala a dovolila mi upravit pouze jakýsi výstřižek fotografie.

Dlouho jsem se oháněl po nějakých variantách a právě před pár dny se na mě usmálo štěstí.

Aplikace Aviary je velmi dobrou konkurencí pro Instagram. Pokud přehlédnu podporu "své" sociální sítě, kterou Instagram nabízel, tak zde není co řešit. Ačkoliv já sám nejsem žádný fanoušek Instagram sítě, jelikož stejně vše sdílím na facebook, kde k mým fotkám mají přístup všichni přátelé a rodina.

Konec blábolů a nyní se podíváme pod pokličku aplikace :)



Něco o aplikaci :
Kompatibilita : iOS , Android, WP7, HTML5
Cena : Základní verze zdarma - Možnost dokupování extra editačních balíčků, stickerů, fontů atd.

Co vše umí :

  • Česká lokalizace 
  • Focení
  • Efekty
  • Rámečky
  • Automatické barvy
  • Nálepky
  • Vyřezávání
  • Orientace
  • Nastavení světlosti
  • Nastavení kontrastu
  • Nastavení sytosti
  • Vkreslovaní do fotky
  • Přidávání textu
  • Redukce červených očí
  • MEME
  • A mnoho víc...
Odkazy ke stažení :

Android
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.aviary.android.feather&hl=en

iApp
http://iapp5.com/app/527445936

Ukázka
http://www.youtube.com/watch?v=_awAJLCz-x0&feature=share&list=UUpKF6hLwm-YGcLuarz7SYFQ

Oficiální stránky 





Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené články